Patch 112

update_drakensang_online_122

Ve zkratce

Verze 122 přináší další funkce zaměřené na zvýšení pohodlí při hraní a kromě toho také několik oprav.

Start nahravaní: 27.3. v 9:00h

9:30 – vypnutí serveru (cca90 minut)

Verze 122

Verze 122 přináší hned několik funkcí a změn, které vám zpříjemní hraní. Kromě mini-okna přímo ve hře, které vás bude neustále informovat o vašem pokroku v rámci vybraného úkolu, jsme implementovali také několik oprav.

Nové funkce
Ukazatel pokroku v rámci úkolu
Díky malému informačnímu oknu v pravém horním rohu obrazovky můžete pohodlně sledovat svůj pokrok v rámci úkolů. Pokud vám výchozí volba nevyhovuje, můžete si v deníku jednoduše nastavit, jaký úkol chcete sledovat. Okno můžete také skrýt, pokud vás jeho přítomnost ruší nebo vám brání ve výhledu. Věříme, že si tuto klasickou funkci oblíbíte a těšíme se na vaše komentáře a nápady, jak bychom ji mohli eventuálně dále vylepšit.

Dynamicky nastavitelný bod pozorování
Herní okno se automaticky přizpůsobí oknu prohlížeče.
To také znamená, že hra již nezačíná s minimalizovaným oknem.

Změny
– Přepnutí do „vylepšeného režimu celé obrazovky“ již nebude vyžadovat restartování herního klienta.
– Implementovali jsme nové zásahové animace pro vodní víry. Zásahové animace motorových pil, plíživých rostlin a techniků byly vizuálně přepracovány.
– Vylepšení našich nástrojů pro tvorbu úkolů nám v budoucnu umožní lépe integrovat úkoly určené pro jednotlivé třídy do úkolových řad. Díky tomu bude průběh úkolů plynulejší.
– Pochodně, táborové ohně a ostatní ohnivé efekty ve všech regionech byly vizuálně přepracovány, aby vypadaly realističtěji.
Vybrané opravy
– Vstup do Kingshillu byl přepracován za účelem zpřehlednění mapy a prevence grafických chyb.
– Grafická chyba u postavy krotitele zvířat Grizmeka byla opravena.
„Mechanický set“ z Myrdosche pro level 43 je nyní k dispozici také pro trpaslíky paromechaniky.
– Nápověda ke slifmoorské ocelové karabině byla opravena.
– Vylepšili jsme „klikací zóny“ u gorgon, takže se nyní můžete během boje snáze pohybovat kolem nich a útočit na ně s větší přesností. Vaše postava už tedy nebude nepřetržitě útočit, přestože klikáte dva metry vedle monstra.
– Zpožděná exploze paromechanikovy schopnosti „Speciální střela“ se nyní spustí, i když monstrum zahyne před detonací.
– Během zápasů v aréně se budou jména zobrazovat pouze u postav, které se nachází ve vašem zorném poli. Nebudou tudíž rozptýlena po celé mapě jako dříve.
– Posloupnost některých úkolů v Myrdoschi se změnila. Dříve se mohlo stát, že hráč obdržel úkol odehrávající se v oblasti, která se stala přístupnou až o poznání později, což komplikovalo sledování děje.
– Nosné pilíře, na které narazíte při plnění úkolu „Na suchu“ na ostrově Mystras byly přepracovány a jsou nyní rozpoznatelné jako pilíře.
– Požehnání, která bylo možné získat z beden s překvapením, byla nahrazena paklíči, protože byla zastaralá a z hlediska vyváženosti (především pro účely PvP) příliš silná.
– Komentář od herních designérů lze nalézt zde: Změny u truhly s překvapením (již neobsahují 50% boostery)
– Hodnoty nástrojů pro paromechaniky byly opraveny. Některé nástroje měly příliš vysokou hodnotu kritického zásahu a rychlost regenerace bodů páry nebyla implementována správně.

 

kompletní seznam změn a oprav zde: http://cs.bigpoint.com/drasaonline/board/threads/patch-122-poznamky.24044/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web Analytics