Patch 113

game_drakensang_online_mmorpg_patch_113

Časová tabulka:
Čtvrtek 10.4.2014 – Datum synchronizace
12:30 – Začátek odpočtu (30 minut)
13:00 – Vypnutí Serverů (zabere nejméně 60 minut)

 

Drakensang – Patch 113

Ve zkratce

S verzí 123 jsme udělili kolem 6000 banů uživatelům bot a dokončujeme přípravy na velkou velikonoční akci s názvem „Hrůzné stíny – Draganův plán“, jejíž zahájení je plánováno akorát na začátek prázdnin. Součástí aktualizace je také nová animace pro rytířky řádu draka, několik funkcí pro zvýšení pohodlí a spousta oprav.

Bot Banning: Přečtěte si oficiální prohlášení o banování uživatelů botů zakázaných od nového výrobce Drakensang online – RickTalrok: ZDE (nebo níže)

Verze 123

S verzí 123 dokončujeme přípravy na velkou velikonoční akci s názvem „Hrůzné stíny – Draganův plán“. Tato akce je pátým dílem série a zároveň vyvrcholením příběhu o Sargonovi. Akce se bude konat souběžně s velikonočními prázdninami a budou se jí moci zúčastnit všichni hráči.

Kromě toho jsme přidali spoustu oprav, několik funkcí pro zvýšení pohodlí a nové animace pro ženské postavy, mimo jiné novou úvodní pózu rytířky řádu draka ve startovní nabídce. Toto je podruhé, co byla tato animace revidována na základě zpětné vazby komunity, takže doufáme, že tentokrát budete se změnou spokojeni. Těšíme se na vaše komentáře!

Nové funkce

  • Zahájili jsme revizi menu pro vytváření postav. Prvním krokem jsou grafická vylepšení všech tříd, jmenovitě zvýšení komplexity tváří a těl, díky čemuž vypadají postavy nyní mnohem přirozeněji. V nadcházejících měsících budeme postupně přidávat další vylepšení.
  • Klávesová zkratka pro zavření všech otevřených oken
    Od teď budete moci prostřednictvím klávesy „Esc“ nebo mezerníku zavírat všechna otevřená okna a nabídky ve hře stisknutím jediného tlačítka.

Změny

  • Monstra zasažená několikrát po sobě v rychlém sledu se už nebudou pohybovat zmateně a nekontrolovaně s nohama nad zemí. Tento problém se týkal především větších monster. Pokud si v budoucnu všimnete podobných grafických chyb, dejte nám prosím vědět.
  • Animace rytířky řádu draka ve startovním menu byla opět změněna. Doufáme, že budete se změnou spokojeni, a těšíme se na vaše reakce.
  • Pokud se nyní pokusíte opustit městskou oblast, akce bude provedena okamžitě a už nebudete muset čekat několik vteřin.

Vybrané opravy

  • V minulosti bylo možné stisknutím klávesy „Ctrl“ znovu zobrazit jména postav, přestože bylo toto nastavení v možnostech záměrně deaktivováno. Tato chyba byla odstraněna.
  • Pokud si nyní navolíte jinou klávesu pro sedmou klávesovou zkratku, bude tato změna řádně zobrazena také pod symbolem.
  • Uživatelé systémů Mac OS X budou nyní prostřednictvím okna informováni, že určité klávesy, jako například německá přehláska, nelze použít jako klávesové zkratky.
  • Unikátní předměty v „truhle jedinečných předmětů“ jsou nyní automaticky identifikovány při otevření truhly.
  • Bonus k bodům života u „Alanových hrdinských bot“ lze nyní vylepšit stejně jako u kteréhokoli jiného předmětu.
  • Při revidování hodnot rangerských předmětů jsme objevili několik chyb, které vedly kromě jiného k tomu, že některé předměty nižšího levelu byly lepší než předměty vyššího levelu. Upraveny byly hodnoty následujících předmětů:
    • Krátký luk lovce totemů (level 42): Maximální zranění zvýšeno na 77 (původně 75).
    • Dračí luk (level 41): Zranění zvýšeno na 71–107 (původně 66–100)
    • Dlouhý luk z ohnivého dubu (level 43): Zranění sníženo na 78–116 (původně 81–121)
    • Toulec z šupinaté kůže (level 41): Hodnota kritického zásahu snížena na 698 (původně 750)
    • Toulec z dračí kůže (level 42): Hodnota kritického zásahu snížena na 728 (původně 783)
  • Talent „Vylepšená pokročilá technika boje“ zvyšoval zranění způsobené schopností „Brutální obloukový úder“ celkově a nikoli pouze proti ostatním hráčům. Tato chyba byla opravena.
  • „Guláš sv. Weriana“ už nebude prodáván knězi, nýbrž pouze obchodníky ve Werianově útočišti, jak bylo původně zamýšleno.
  • Pokud nyní vůdce skupiny opustí skupinu, nový vůdce může zvát do skupiny další hráče.
  • Kliknutelná oblast u „Vzteklounů“ (prasečích monster) byla upravena, aby odpovídala skutečné velikosti monstra. Zaměřování monster během boje je tak intuitivnější. Totéž jsme provedli u kyklopů a kamenných golemů a u vůdců, šampiónů a minibossů.
  • Klenotník v Hognisově dole nyní nabízí také skříňky s drahokamy.
  • Ze startovních balíčků byl odstraněn léčivý nápoj levelu 40, neboť byl začínajícím hráčům z důvodu odstupňování levelů k ničemu.
  • Paromechanikové, kteří použili schopnost „Železný trpaslík“ krátce před koncem zápasu v aréně, neměli na začátku následujícího kola žádnou páru. Tento problém byl odstraněn, takže nyní budete každé kolo začínat s plnou zásobou páry v kompresoru.

 

Dialog výrobce – Botbanning

Sbohem uživatelé Botů! Kromě oprav chyby, přináší vydání 123 velko vlnu banů:
Pozastavili jsme a trvalé zablokovali asi 6000 účtů, které používaly nelegální roboty v průběhu hry.

Hrdinové Dracanie,

Já jsem RickTalrok, syn Anielův, a byl mi svěřen epický úkol – dovést tým Drakensangu Online k nehynoucí slávě! Prvním z mnoha heroických skutků bude vymýcení nákazy, kterou představují „uživatelé botů“. Úkol to není vůbec lehký, ale v době, kdy budete číst tyto řádky, už budou všichni usvědčení uživatelé botů potrestáni a vykázáni z malebných končin Dracanie… NAVŽDY!

Říkáte zázrak? Možná. Ale tento zázrak se bude opakovat každých pár týdnů, takže pokud nechcete ztratit svůj účet, sekejte dobrotu!

Ale dost o mně a zázracích. Pojďme mluvit o vás. Ať už jste nováčci, středně pokročilí rádoby hrdinové nebo ostřílení, ale frustrovaní veteráni, vězte, že se ze všech sil snažíme vyřešit největší problémy sužující Dracanii. Ale to není vše! Samozřejmě nezapomínáme ani na přidávání nových věcí a vylepšování těch existujících a naše plány v této oblasti jsou tak grandiózní, že by vyloudily slinu koutcích úst nejednoho z vás. Těmto plánům se obecně říká mapa vývoje, nebo také „roadmap“, což může vyznít trochu ironicky vzhledem k žalostnému stavu mnohých cest a pěšin křižujících Dracanii.

Jistě pochopíte, že prozatím musíme tyto plány držet pod pokličkou, ale alespoň vám prozradím, že chceme implementovat systém, který by omezil „grindování“ zvýšil férovost hry v mnoha různých ohledech.

RickTalrok

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *