Patch 107 – rozšíření světa a 45lvl!

patch

Již je to tady, přišel očekávaný patch s novým lvl a mapy. Ve zkratce co přináší bylo již uvedeno v novince o test serveru, ale pro jistotu ještě jednou zopakujeme 🙂

Ve zkratce

Trpasličí království Myrdosch s nespočtem nových úkolů, předmětů a monster, posunutí hranice maximálního levelu na level 45, nové schopnosti a talenty – to je verze 107 v kostce.

MYRDOSCH

S verzí 107 vám přinášíme Myrdosch – dlouho očekávané rozšíření zasazené do říše trpaslíků. Společně s šesti novými oblastmi, nespočtem nových úkolů, stovkami nových předmětů, dosud neviděnými druhy monster a novým závěrečným bossem konečně přichází také posunutí hranice maximálního levelu na level 45. Kromě toho jsme začali s přepracováváním režimu mezisvěta: od nynějška budou všechny dungeony mezisvěta přístupné z lokace „Vodnatý hrob“, která bude zároveň sloužit jako shromaždiště pro hrdiny hledající družiny pro výpravy do mezisvěta.

mapa-nova-MYRDOSCH-drakensnag

Nové funkce

Rozšíření „Myrdosch“

Objev šest nových oblastí trpasličí říše a pust se do plnění nepočtu nových úkolů.
Prokaž své hrdinství pokořením nové kategorie úkolů, při kterých musíš bránit NPC!
Postav se novým nebezpečným protivníkům, zhať jejich plány a poraz nového bosse – Destruktora!

Posunutí hranice maximálního levelu:

Postup se svým hrdinou na level 45
Osvoj si nové schopnosti a talenty

Rytíř řádu Draka


sch-warr.jpgNáklady: 60 bodů zlosti, spotřeba munice: 6Nová schopnost na levelu 42: Dračí hněv
Soustřeď svůj hněv do mocného výkřiku, při kterém se na dobu 4 sekund rozevře zem. Nepřátelé v cílové oblasti jsou zpomaleni o 80% a utrpí každou sekundu zranění ohněm odpovídající 150% tebou způsobovaného základního zranění.

Ukázka schopnosti (při použití zástavy můžete dát vícero „puklin“ do země):

puklina2

Nový talent na levelu 45: Výbuch zlosti
Použití schopnosti Dračí hněv je nyní navíc doprovázeno explozí, která přichází se zpožděním 5 sekund a ochromí všechny zasažené nepřátele na dobu 2 sekund (PvP: 1 sekunda).
warr.jpg
Nový talent na levelu 45: Vůle k přežití
Použití schopností Dračí kůže a Zlostný bojový výkřik je nyní navíc doprovázeno regenerací 2% tvých maximálních bodů života každou sekundu po dobu 5 sekund.

Čaroděj kruhu

mag.jpg

Nová schopnost na levelu 42: Manipulace
Silou své vůle dokážeš přimět vybrané monstrum, aby na dobu 8 sekund bojovalo na tvé straně. Dokud monstrum zůstane pod tvou kontrolou, bude všem nepřátelům způsobovat o 200% větší zranění. Pokud monstrum zahyne, zatímco je pod vlivem tvého kouzla, exploduje v místě jeho smrti ledová vlna, která na dobu 5,0 (PvP: 2,0) sekund zcela zmrazí všechny nepřátele v okruhu 6 metrů.

Náklady: 25 Mana, cooldown: 30 sekund

Ovládnutí nepřítele:

ovladnuti

Poznámka:
Prostřednictvím Manipulace lze ovládat normální monstra, monstra s malým červeným označením i bytosti vyvolané hráčem (vlci, strážci apod.). Ledová vlna může být aktivována všemi monstry a hráči. Při použití schopnosti se vždy aktivuje její cooldown bez ohledu na to, zda monstrum přejde pod kontrolu hráče.

Nový talent na levelu 45: Astrální zjevení
Bezprostředně po úspěšném provedení Manipulace můžeš nyní na dobu 1 sekundy používat všechny své schopnosti bez aktivování jejich cooldownu. (např. třikrát Portál, dvakrát Vortex)

maghh.jpg

Nový talent na levelu 45: Plamenný strážce

Tvůj strážce nyní dokáže metat ohnivé koule a spaluje všechny nepřátele kolem sebe.

Ohnivý strážce:

strazce

Ranger

lukar.jpg

Nová schopnost na levelu 42: Trnitá stěna
Vystřel otrávený šíp, v jehož dráze letu vyroste stěna z trní. Šíp způsobuje zranění jedem odpovídající 25% tebou způsobovaného základního zranění. Nepřátelé, kteří se pokusí projít trnitou stěnou, budou zpomaleni o 80% a utrpí zranění jedem odpovídající 55% tebou způsobovaného základního zranění. Po uplynutí 6 sekund trnitá stěna zmizí.

Náklady: 66 bodů koncentrace, spotřeba munice: 6, cooldown: 12 sekund

Ukázka:

ostny

Nový talent na levelu 45: Toxický oblak
Nyní pokud nepřítel zasažený otráveným šípem schopnosti Trnitá stěna zahyne do 6 sekund po zásahu, zamoří oblast jeho smrti jedovatý oblak. Tento oblak způsobuje všem nepřátelům v okolí zranění jedem odpovídající 300% tebou způsobovaného základního zranění.

Poznámka: Účinky více jedovatých oblaků se nesčítají. Pokud je tedy nepřítel současně zasažen např. třemi jedovatými oblaky, utrpí 300% zranění pouze jednou.

ranger.jpg

Nový talent na levelu 45: Duch lesa
Použitím schopnosti Zásah přírody nyní místo vlků přivoláš mocného ducha lesů. Ten dokáže zadržet a označit všechny nepřátele kolem sebe.

 Ukázka monstra (kořen – útočí a zároveň označuje a zpomaluje všechny protivníky):

koren

Nové mocné předměty, jako například:

destruktor-weapon-uniquePalcát destrukce

Zranění: 153 – 198
Útoků/sek.: 1,16 (zranění/sek.: 203,21)
4 volné sloty pro drahokamy
Očarování :
Zranění: +100
Hodnota odolnosti vůči ohni: +200
Rychlost útoku: +10%

Prut destrukce

Jednoruční prut s následujícími statistikami
Zranění: 136 – 164
Útoků/sek.: 1,08 (zranění/sek.: 162)
4 volné sloty pro drahokamy
Očarování :
Zranění: +80
Hodnota kritických zásahů: +400
Rychlost útoku: +8%

Luk destrukce

lukdestrukceKrátký luk s následujícími statistikami
Zranění: 97 – 137
Útoků/sek.: 1,05 (zranění/sek.: 123,16)
4 volné sloty pro drahokamy
Očarování
Zranění: +50
Kritické zranění: +40%
Hodnota kritických zásahů: +150

Všechny tyto předměty mohou při troše štěstí vypadnout z Destruktora, pokud se vám ho podaří porazit v boji.
V následujících dnech se můžete těšit na spoustu dalších předmětů, nové společníky, nová jízdní zvířata a mnoho dalšího.

Důležité změny

Sloučení dungeonů mezisvěta
Všechny vaše výpravy do mezisvěta budou od teď začínat navštívením „Vodnatého hrobu“, odkud budete moci prostřednictvím mapy přejít do dungeonů mezisvěta. Do mezisvěta již nebude možné vstoupit tímtéž vchodem, jako do normálního dungeonu.

Již odemknuté dungeony mezisvěta zůstávají samozřejmě zachovány včetně dosaženého pokroku v rámci úkolů.
Před vstupem do dungeonů mezisvěta budete vyzváni k volbě obtížnosti. V současnosti je k dispozici pouze „heroická“ obtížnost.
a výsledkem jsou trvalé slevy a nové nabídky vybraných předmětů včetně krystalů pravdy, univerzální mapy světa, opičího a dračího společníka, herní emoce „Neskutečně těžké činky“ a všech barev.
Globální redukce cen si vyžádala také revizi truhel štěstí, u nichž byly šance na získání předmětů upraveny ve prospěch hráče.

V obchodě nyní najdete dva nové balíčky – „Přízeň osudu“ a „Podpora osudu“. Tyto balíčky obsahují strážce duší a předměty zvyšující získanou zkušenost.
Názvy úkolů náležících k rozšíření Myrdosch byly doplněny o číslování, které udává váš pokrok v rámci každé úkolové řady, čímž vám usnadňuje orientaci, např. „(2/4)“. Opakovatelné úkoly poznáte podle označení „(o)“.
Na některé oblasti se nyní vztahuje levelové omezení, což znamená, že musíte nejprve dosáhnout určitého levelu, než budete moci do takové oblasti vstoupit. „Vodnatý hrob“ a „Mlžný hřeben“ jsou příklady takovýchto oblastí.

Vybrané opravy

Nyní již není možné dosáhnout exploitem toho, že jsou ve stejnou chvíli aktivní účinky obou talentů téhož levelu. Kromě toho byla implementována bezpečnostní opatřená proti cheaterům, kteří nepovoleným způsobem zvyšovali level svých talentů.
Opravili jsme chybu, která způsobovala, že některá monstra v jistých případech nečinně postávala (např. vlci vyvolaní rangerem). Monstra nyní aktivně napadají nepřátelé ve svém okolí.

U neidentifikovaných předmětů je nyní okamžitě po jejich sebrání v popisu uvedena jejich hodnota roztavení.
Tlačítko „Roztavit“ u tavíren nyní prostřednictvím nápovědy jasně informuje o tom, že předmět je během procesu roztavení permanentně zničen.

Chybný údaj týkající se počtu run moci, který je potřeba k vylepšení předmětů pro vedlejší ruku, (např. štítu) byl opraven a zvýšen 50%. V rámci této opravy byly hodnoty všech vylepšení existujících předmětů pro vedlejší ruku zvýšeny o 50%.
Uživatelské rozhraní funkce vylepšování předmětů bylo optimalizováno.

Rytíři řádu draka již v „truhle jedinečných předmětů“ nebudou nacházet prsteny určené pro čaroděje kruhu.
Problémy s vadnými předměty identifikovatelnými podle údaje „Upozornění: nabídka je zcela nevýhodná…“ byly odstraněny.
Opravili jsme drobné chyby v některých oblastech nahlášené komunitou, jako například neviditelnou překážku v aréně v režimu „dobývání vlajky“ a objekty ve vulkánu Suvius, skrze které bylo možné projít.
Navigace v lokaci „Palác mrtvých“ byla vylepšena.

Chyba režimu „Boj o pevnost“, kdy ve vzácných případech beranidlo projelo kolem věží a zaútočilo přímo na padací most, byla opravena a už by se neměla objevovat.

 

Video Drakensang online 45lvl:

Diskuse na fóru: zde

Informace na oficiálním foru: zde

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web Analytics