Patch 160

release_160_dro_facebook

 

Patch 159 proběhne  19.11.2016

Začátek odečtu: 9:00 (30 minut)

Vypnutí serverů: 9:30

Zapnutí serverů: 11:00

 

Nové funkce

6. & 7. Vrecko
Šesté a sedmé vrecko může být od teď pridáno do inventářu vašich hrdinů. Každý vrecko přidáva dalších 28 míst, co je spolu 56 nových míst pro vaše předměty.
[​IMG]

Jackpoty u kejklířů
U kejklířů si nyní budete moci zahrát o jackpoty ve zlatě a temných mincích.
image1.png

  • Každý kejklíř bude mít svůj vlastní jackpot ve zlatě a temných mincích
  • Jackpot ve zlatě můžete vyhrát vsazením zlata na runovou tabulku.
  • Jackpot v temných mincích můžete vyhrát vsazením temných mincí na runovou tabulku.
  • Každá sázka na runovou tabulku automaticky zvýší výši jackpotu daného kejklíře.
  • Jakmile je jackpot vyhrán, resetuje se na výchozí hodnotu (100 ks. zlata a 10.000 temných mincí)

Hodně štěstí!

Nový předmětový set: Bearachova nezkrotná moc
Implementovali jsme nový set: Bearachova nezkrotná moc. Sestává ze dvou předmětů a můžete jej získat v mezisvětě poražením bosse Bearacha.

image2.png image3.png
image4.png image5.png

Nová prémiová výhoda: přenosné úložiště
Prémioví uživatelé najdou ve svém inventáři nové tlačítko. Kliknutím na něj můžete otevřít úložiště bez ohledu na to, zda se vaše postava nachází v divočině nebo momentálně bojuje.
image6.png

Změna

Náhodné očarovania monštier
Značka pre špeciálne monštrum „Ochranca“ je od teraz biela, aby sa dala lepšie odlíšiť od iných špeciálnych monštier.

Náhodná očarování monster
šampióni s náhodným očarováním blesková magie se budou nyní chovat správně

Chování monster
Následující změny se týkají trolů (např. Trolů – plamenopěsťáků) a kostlivců (např. Služebník Kultu ohně):

  • Postavy se mohou vyhnout útokům zblízka od trolů a kostlivců.
  • Projektily vyslané troly létají pomaleji.
  • Méně kostlivců je vybaveno luky, ale místo běžných šípů používají ohnivé.

Mezisvěty: Grimmagstone

  • Větší variabilita monster hodnosti šampión
  • Na mapě nyní najdete minimálně 2-3 šampióny (nepočítaje bosse a strážce rituálu)
  • Rituál byl usnadněn:
    • Žádní Trolové – plamenopěsťáci
    • Méně monster
    • Služebníci Kultu ohně se objevují později
    • Žádný další šampión během rituálu

Mezisvěty: Pevnost Spojenectví

  • Na mapě se nyní materializují nepřátele s útokem na dálku.
  • Jména monster byla opravena

Automatický sběr materi fragmentů
Jak jsme slibovali při vydání verze 159, sběr fragmentů materi bude nyní probíhat automaticky.

Obchodníci a NPC

NPC Salvendar (obchodník s fragmenty materi) Nyní nabízí standardní legendární vybavení výměnou za fragmenty materi (MF).Pozor: Tyto předměty lze zakoupit pouze jednou denně.

  • Náhodné legendární zbraně: 1500 FM
  • Náhodné legendární vybavení: 1000 FM
  • Náhodné klenoty: 1000 FM
  • Salvendar už nenabízí Magické brýle hledače fragmentů.

image7.png

NPC Rovette (Alchymistka)
Nabízí svazky 10 Univerzálních léčivých nápojů za 599 temných mincí.
image8.png

Kromě toho najdete před vstupem do každého dungeonu obchodníka, který se zde objeví, jakmile je úkol související s dungeonem dokončen. Tito obchodníci nabízí Magické brýle hledače fragmentů a předměty, které vás teleportují přímo k bossům příslušných dungeonů. Tyto teleportační předměty lze zakoupit počínaje levelem 30 za temné mince nebo fragmenty.

  • Bolestivá obtížnost: 100 temných mincí / 250 FM
  • Trýznivá obtížnost: 140 temných mincí / 350 FM
  • Smrtící obtížnost: 180 temných mincí / 450 FM

NPC Zumpe (Podivínský obchodník)
Nyní nabízí část legendárního vybavení pro váš level výměnou za 1 pozlacený čtyřlístek.​

Předmět: Maska/přilba/kápě smrti
Tento předmět pro hlavový slot je součást kořisti z Mortise na trýznivé a smrtící obtížnosti a nyní se přizpůsobuje levelu postavy.
image9.png

Vyvážení tříd a vylepšení
Po úpravě zbraně rytíře řádu Draka „Strážce života“ přinese tato aktualizace další vyvažovací úpravy, které mají zlepšit rovnováhu mezi třídami:
Ranger

  • Přímé zranění způsobované Výbušným šípem bylo sníženo ze 150% na 120%.
  • Talent Těžké šípy nyní zvyšuje přímé zranění způsobované Výbušným šípem o 25% namísto 33%.
  • Prodleva exploze Výbušného šípu je nyní o něco málo delší.
  • Spotřeba esencí Výbušného šípu snížena z 6 na 5.

Paromechanikus

  • Deaktivační rádius všech děl byl zmenšen o 17% (z 15 na 12,5 metrů); jakmile tuto oblast opustíte, vaše věž bude demontována.
  • Talent Střely s ocelovým jádrem nyní zvyšuje zranění způsobované Mechanickým dělem o 10% namísto 20%.

Sety předmětů: Popis předmětu doplněn o stupeň
V popisech jedinečných předmětů je nyní uvedeno, jaký má předmět stupeň a zda je možné stupeň dále navýšit pomocí ponku.
image10.png
[​IMG]

Objekt: Totemy Toltaců zůstávají zničeny
Totemy Toltaců v Mrtvé zátoce a Deltě Žabí řeky nyní zůstanou zničené po splnění souvisejícího úkolu.
image12.png

Mapa: Přepracování terénu Bouřlivých hor
Strmé rampy v Bouřlivých horách byly upraveny, aby vypadaly přirozeněji.

Předměty akce Úplněk a Novoluní
Předměty Karabossin dráp a Vargulfův lze nyní vršit na sebe.

Předmět: Nová ikona Malyssina kouzelného svitku (těžká obtížnost)
Svitek má nyní novou ikonu.

Popisek: Lepší čitelnost účinnosti blokování
Popisky štítů/defenzivních toulců/koulí/absorbérů byly aktualizovány. Základní účinnost blokování už není zobrazena jako další očarování, ale základní atribut daného předmětu. Celkové hodnoty vašich předmětů se nezměnily (údaj je nyní vizualizován bílou barvou namísto modré).
Dále jsme opravili zobrazení hodnoty účinnosti blokování v náhledech (např. náhled odměn za splnění úkolu) a v okně porovnávání předmětů.

Paromechanikus: Zmenšení rádiusu dělových věží
Rádius byl zmenšen z 15 na 12,5m – (jakmile se postava od věže vzdálí na tuto vzdálenost, věž zmizí).

Obchodník: Přidány chybějící esence
Nabídka obchodníka s esencemi v Kingshillu byla rozšířena o Obrovské esence boje.

Mapa: Úpravy Temného údolí
Strom na mapě Temné údolí byl přesunut, aby se za něj nemohla schovávat monstra během úkolu „Po kolena v louži (1/2)“.

Opravy

Nasledujúce úspechy boli preložené:
Zabi všetky monštrá do 3 minút v Medzisvete Grimmagstone (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 4 minút v Medzisvete Grimmagstone (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 2 minút a 30 sekúnd v Medzisvete Grimmagstone (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 2 minút v Medzisvete Alliance Fortress (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 2 minút a 40 sekúnd v Medzisvete Alliance Fortress (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 4 minút a 40 sekúnd v Medzisvete Alliance Fortress (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 5 minút a 35 sekúnd v Medzisvete Hagastova jaskyňa (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 8 minút v Medzisvete Hagastova jaskyňa (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 8 minút a 30 sekúnd v Medzisvete Hagastova jaskyňa (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 3 minút a 5 sekúnd v Medzisvete Stonekeep (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 4 minút a 25 sekúnd v Medzisvete Stonekeep (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 5 minút a 30 sekúnd v Medzisvete Stonekeep (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 3 minút a 20 sekúnd v Medzisvete Kráľovská krypta (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 4 minút a 50 sekúnd v Medzisvete Kráľovská krypta (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 7 minút v Medzisvete Kráľovská krypta (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 7 minút v Medzisvete Jaskyňa divých sŕdc (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 8 minút a 45 sekúnd v Medzisvete Jaskyňa divých sŕdc (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 11 minút a 20 sekúnd v Medzisvete Jaskyňa divých sŕdc (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 3 minút a 30 sekúnd v Medzisvete Eternal Valley (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 4 minút a 35 sekúnd v Medzisvete Eternal Valley (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 5 minút a 40 sekúnd v Medzisvete Eternal Valley (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 2 minút a 20 sekúnd v Medzisvete World Ruins of the First Circle (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 3 minút a 25 sekúnd v Medzisvete World Ruins of the First Circle (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 4 minút a 20 sekúnd v Medzisvete World Ruins of the First Circle (smrtiaca)
Zabi všetky monštrá do 4 minút v Medzisvete Väznica duší (bolestivá)
Zabi všetky monštrá do 5 minút a 15 sekúnd v Medzisvete Väznica duší (trýznivá)
Zabi všetky monštrá do 7 minút v Medzisvete Väznica duší (smrtiaca)

Set předmětů: Nesprávný bonus setu Nedotknutelní
Bonusový efekt Posílení setu Nedotknutelní se už nebude vršit při vyřazení a opětovném zařazení předmětů do výbavy. Navíc účinek Posílení nyní trvá 4 sekundy.

Předmět: Chybějící ikona Cukrové hole
Ikona předmětu Cukrová hůl (pro rytíře řádu Draka) chyběla. Nyní byla doplněna u všech verzí tohoto předmětu.
image13.png

Mapa: Zlepšení minimální kvality kořisti z monster
Kromě běžných předmětů může nyní kořist zahrnovat jedinečné předměty, takže postavy vždy získají zamýšlenou minimální kvalitu kořisti. Prázdné kořisti byly odstraněny ze seznamů kořisti bossů jako třeba Balor.

Mapa: Tábor Odporu
Opravili jsme zvláštní případ, kdy byly při hraní v prohlížeči hranice mapy Tábor Odporu
viditelné.

Mapa: Rokle trolů
Blikání v některých oblastech mapy Rokle trolů bylo opraveno.

Mapa: Hagastova kaverna v mezisvětě
Úsek zdi v Hagastově kaverně, kde mohli hráči projít skrz a stát se nezranitelnými, byl znepřístupněn (v obou verzích Hagastovy kavern, běžné i v mezisvětě).

Mapa: Vyčištění mapy Propast věků
Opravili jsme chybu na mapě Propast věků, kde hráčům bránily v přístupu do určitých oblastí objekty.

Gildy: Vyloučení velitele důstojníkem
Důstojníci mohli vyloučit velitele gildy. Tato chyba byla opravena a důstojníci mohou nyní vylučovat členy maximálně do hodnosti „člen“.
Heredurův královský štít: Změna ceny za upgradování
Náklady na upgrady Heredurova královského štítu stupně 1 byly příliš nízké. Cena za upgrade (v runách moci) byla upravena, aby ladila s ostatními jedinečnými předměty. Stupeň upgradu existujících předmětů není touto změnou dotčen.
Prodejní cena všech stupňů tohoto předmětu byla příliš nízká, proto jsme ji navýšili, zejména pak u vyšších stupňů.

Změna požadavků na vypadnutí určitých předmětů
Předměty jako Predátor nebo Hvězdná záře mohly vypadnout pro postavy už od levelu 10. Upravili jsme požadavky, takže nyní mohou tyto vzácné předmět vypadnout pouze pro postavy s minimálním levelem 30.

Nesprávná hodnota bojového potenciálů
Opravili jsme chybu, která způsobovala, že se hodnota bojového potenciálu po prodání předmětu obchodníkovi zobrazovala jako nula.

Set: Temná zkáza ovlivňovala popisy schopností
Nošení předmětů setu Temná zkáza už neovlivňuje popisy schopností.
Oprava talentu rytíře rádu Draka
Talent Utužující dopad byl opraven a nyní poskytuje postavě správný bonus ke zbroji a odolnostem.

Oprava chyby v reakcích bossů
Opravili jsme chybu, která způsobovala, že hráči mohli některé bossy porazit z dálky, aniž by k sobě upoutali jejich pozornost.

Resetování bossů opuštěním skupiny
Opravili jsme chybu, která umožňovala hráčům resetování bossů bez dokončení mapy před opětovnou návštěvou arény s bossem.

PvP: Finální supernova poškozovala struktury v režimu PvP
Opravili jsme chybu, které umožňovala rytířům řádu Draka a paromechanikům způsobovat masivní poškození věžím v režimu Boj o pevnost (6v6) pomocí schopnosti Finální supernova. Věže jsou nyní vůči poškození od této schopnosti zcela imunní (týká se všech tříd).

Oprava schopností regenerujících zdraví
Opravili jsme chybu, která umožňovala nasazení určitých schopností s průběžným léčivým účinkem v PvP duelech (1v1) a týmových deathmatchích (3v3).

Schopnosti, kterých se tato změna týká:
Dračí kůže (rytíř)
Mocný obloukový úder (rytíř)
Magická střela s talentem Propojené životy (mág)
Probodnutí s talentem Krádež života (ranger)
Zásah přírody s talentem Životní pouto (ranger)
Katalyzátor páry s talentem Rekonvalescence (trpaslík)
PvP talent Aura podpory (všechny třídy)
PvP talent Připravenost k boji (všechny třídy)

Exploit: Chování bossů u překážek
Bossy Heredura a Bearacha bylo možné snadno porazit, pokud se hráč ukryl za překážkou, odkud mohl na bosse útočit, aniž by se sám vystavoval nebezpečí.
Tato chyba byla v zájmu fair play opravena.
image14.png

Duplicitní upozornění na akce
Při přihlášení se hráčům zobrazovalo několik upozornění na speciální akci (levá strana obrazovky) – mnohem více, než kolik bylo ve skutečnosti aktivních akcí. Tato chyba byla opravena.
image15.jpg

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web Analytics