Patch 159

release_159_facebook (1).jpg

 

Patch 159 proběhne  10.12.2015

Začátek odečtu: 9:00 (30 minut)

Vypnutí serverů: 9:30

Zapnutí serverů: 11:30

 

Nové funkce a akce

2. kapitola přepracovaných mezisvětů
Verze 159 zahrnuje 2. kapitolu našich přepracovaných mezisvětů! Co nového přináší tato edice?

Nový systém obtížností!

Každý dungeon bude hratelný na třech obtížnostech: Bolestivá (výchozí obtížnost mezisvěta určená pro všechny způsobilé postavy na levelu 10 nebo vyšším), Trýznivá (minimální level 50) a Smrtící (minimální level 50). Úroveň obtížnosti budete moci nastavit před vstupem do každého dungeonu. V okně výběru se vám také zobrazí nejlepší možné jedinečné odměny pro danou úroveň obtížnosti. Čím vyšší obtížnost, tím:

  • vyšší zranění způsobované monstry a jejich body života (zejména bossové)
  • více schopností v repertoáru šampiónů a bossů
  • více bodů zkušenosti pro vás a větší množství vypadnutých mincí, temných mincí a fragmentů materi.
  • vyšší kvalita kořisti z bossů (předměty, drahokamy, herní měna, šance na vypadnutí předmětů…)
  • vyšší minimální hodnoty očarování na předmětech
  • vyšší šance na nalezení maximálních hodnot očarování na předmětech

POZNÁMKA: Navýšení minimálních hodnot očarování a šance na maximální hodnoty očarování vyústí v celkově lepší hodnoty a menší výkyvy hodnot u zelených, modrých, fialových a oranžových předmětů, které vypadnou z monster v mezisvětech na vyšších obtížnostech.

Okno výběru obtížnosti bude vypadat takhle:

 

Image1.png

Nové jedinečné předměty a řemeslné možnosti!
Protože víme, jak milujete kvalitní kořist a kolik času trávíte u pracovního ponku, rozhodli jsme se implementovat nové řemeslné možnosti pro několik jedinečných předmětů, které můžete získat v mezisvětěch.¨

Zbrusu nové sety: Arachniny děti, Grimmagův hněv a Heredurova pýcha

  • Předměty 1. stupně z výše uvedených bossů najdete na „bolestivé“ obtížnosti.
  • Předměty 2. stupně z výše uvedených bossů najdete na „trýznivé“ obtížnosti.
  • Předměty 3. stupně z výše uvedených bossů s maximálními hodnotami a setovými bonusy najdete na „smrtící“ obtížnosti.
  • Ze čtyř předmětů 1. stupně lze na ponku vytvořit jeden předmět 2. stupně.
  • Ze čtyř předmětů 2. stupně lze na ponku vytvořit jeden předmět 3. stupně.

Bonus setu Arachniny děti
Nositel má šanci přivolat malé pavouky, kteří budou po určitou dobu bojovat na jeho straně.

Bonus setu Grimmagův hněv
Promění specifickou schopnost v její zesílenou verzi s ohnivým efektem.

Bonus setu Heredurova pýcha
Přidá mrazivý efekt ke specifické schopnosti.

Poznámka: Všechny sety vybavení si můžete prohlédnout v okně náhledu mezisvětů.

„Nedotknutelní“ – nový Ammonův set!

  • Části setu Nedotknutelní můžete nyní najít jako kořist v dungeonech a jednu část získáte za dokončení série úkolů pro každý dungeon.
    • Hráči, kteří již úkoly dokončili, tyto předměty získají automaticky pomocí skriptu.
  • Ze čtyř předmětů 1. stupně lze na ponku vyrobit jeden předmět 2. stupně.
  • Ze čtyř předmětů 2. stupně lze na ponku vyrobit jeden předmět 3. stupně s maximálními hodnotami.
  • Pro účely zisku setového bonusu lze kombinovat předměty různých stupňů.
  • Obchodníci s fragmenty materi v jednotlivých dungeonech byli odstraněni.

POZNÁMKA: Analyzovali jsme vaši zpětnou vazbu ohledně setu Nedotknutelní. Tento set je určen jako solidní základ pro hráče, kteří právě dokončili normální obsah a s mezisvěty teprve začínají. Také má hráčům usnadnit tzv. „farmaření“. Je možné, že v budoucích verzích lehce upravíme rozmístění a hodnoty předmětů, aby lépe plnily své zamýšlené role.

Prsteny mezisvětů

Z každého bosse dungeonu získáte jedinečný prsten. Tyto prsteny můžete upgradovat na 2. stupeň zkombinováním 3 stejných prstenů s„Fragmentem transformace: Prsten mezisvěta“na ponku. Fragment transformace lze zakoupit u hlavního obchodníka s fragmenty materi Salvendara.

Tyto prsteny jsou:

  • Fyrgonova pečeť ohně
  • Okeanova pečeť jedu
  • Agathonova pečeť světla
  • Balorova pečeť chaosu
  • Artayina pečeť života
  • Mortisova pečeť smrti

POZNÁMKA: V budoucnu chceme přidat další nové unikátní předměty, upravit některé starší a rozšířit systém řemeslných možností. Také chceme vylepšit vysvětlivky řemeslných možností a přidat další nabídky, které bude možné zakoupit za fragmenty materi!

Skupinová vylepšení!

  • Nový bonus – Ve snaze podpořit hraní ve skupině jsme zavedli automatický bonus pro skupiny. Od teď obdrží každý člen skupinybonus k získané zkušenosti a bodům životana základě následující tabulky:
    Počet členů ve skupině
    Automatické bonusy
    2 hráči​
    +1% kBŽ a 1% k BZpři poražení nepřátel​
    3 hráči​
    +2% kBŽ a 2% k BZpři poražení nepřátel​
    4 hráči​
    +3% kBŽ a 3% k BZ při poražení nepřátel​
    5 hráči​
    +5% kBŽ a 5% k BZpři poražení nepřátel​

Poznámka: Skupinový bonus bude fungovat, i když se jeden (nebo více) členů skupiny vrátí do města. V takovém případě budou všichni hráči, kteří na mapě zůstali, nadále profitovat z výše uvedených bonusů, zatímco hráč mimo tuto mapu nikoli. Skupinový bonus pro hráče, kteří zůstali na mapě, bude založen na celkovém počtu členů skupiny.

  • Nový design rozhraní a možnosti v okně skupin – Při vytváření nové skupiny si nyní všimnete, že můžete zvát okolní hráče, jakož isvé přátelé.
    image2.jpeg
  • Několik možností bylo přesunuto z obecného uživatelského rozhraní ke jménům hráčů– to znamená, že budete muset kliknout levým tlačítkem na jméno hráče, abyste tyto funkce viděli. Možnosti se budou zobrazovat v rozevírací nabídce po levé straně a jsou následující:
    • Pošeptání hráči
    • Přidání hráče na seznam přátel
    • Pozvání hráče do skupiny
    • Pozvání hráče do gildy
    • Povýšení hráče
    • Degradování hráče
    • Odstranění hráče ze seznamu přátel
    • Odstranění hráče gildy
Image3.png

 

  • Nové skupinové rozhraní na hlavní obrazovce – Vylepšili jsme přehled skupiny, abyste měli lepší přehled o tom, s kým hrajete, jaký mají level a co jsou za třídu. V tomto okně můžete také přidat člena skupiny na seznam přátel.
image4.png

Zachraňte sušenky!! – Slavnost zimního slunovratu je konečně tady!
Vaše čekání se vyplatilo, neboť naše největší zimní akce je konečně tady! Verze 159 přináší zpět čtyři týdny zimního šílenství. Velká tlapa má opět zálusk na sušenky královny Antonie a musí být zastaven! Zapojte se a užívejte si zbrusu nové předměty, úkoly a herní kalendář. Nebudete litovat! Bližší informace budou brzy zveřejněny na tomto fóru!

Revize akcí Novoluní a Úplněk
Verze 159 přináší přepracované verze našich každoměsíčních akcí Novoluní a Úplněk! Počínaje touto verzí budeme implementovat kompletně novou sadu předmětů (ty staré zůstanou ve hře, takže je stále můžete získat!). Dále budou k dispozici dvě úrovně obtížnosti pro Karabossu a Vargulfa (normální a bolestivá). Principy akcí zůstávají stejné, ale protože obě doznaly značných vylepšení, Blackborg i Varholm budou mít vstupní poplatek 10 sférických fragmentů namísto původních 7. Brzy zveřejníme nový plán pro tyto akce, takže zůstaňte s námi!

Rychlý slot jízdního zvířete + teleport jsou zpět!
Pokud kliknete na rychlý slot jízdního zvířete (pochopitelně za předpokladu, že nějaké máte) a poté na teleport, objevíte na tomto jízdním zvířeti automaticky, vždy když budete ve městě. Tato funkce byla původně chybou, kterou náš tým opravil, ale po analýze zpětné vazby jsme se rozhodli ji znovu implementovat. Tak si ji užijte!

Pozdravte nový durijský set!
Do hry si našel cestu zbrusu nový durijský set! Tento set mohou najít v kořisti pouze hráči s levelem mezi 20 a 30 a sestává ze 7 částí (rukavice, boty, kyrys, nárameníky, helma, předmět pro vedlejší ruku a hlavní zbraň). Jednotlivé části můžete získat jako kořist z nepřátel s výjimkou ***, které budou odměnou za splnění úkolu Bohyně lovu 3/3, a kyrysu, který je garantovanou kořistí z Arachny (pokud jste tyto úkoly již dokončili, nebudete moci tyto dva kusy vybavení získat).

POZNÁMKA: Durijský set je prvním ze série nových setů tematicky inspirovaných jednotlivými kontinenty, které budou součástí budoucích aktualizací! Takže se máte na co těšit!

Počet vybavených částí
Bonus
2​
+5,00% k hodnotě všech odolností​
3​
+5,00% k hodnotě zbroje​
4​
+5,00% k rychlosti pohybu​
5​
+10,00% ke způsobovanému zranění​
6​
+15,00% k hodnotě kritického zásahu​

Změny

Nové hodnoty Strážce života
Hodnoty této zbraně, kterou můžete získat od Gnoba, byly upraveny v zájmu větší vyváženosti v PvP. Od nynějška vám tato kouzelná palice umožní zregenerovat 0,8% vašich maximálních bodů života za každý úspěšný blok (dříve to bylo 1%). Kromě toho jsme změnili aktivátor léčivého účinku: ten se nyní aktivuje pouze při zblokování přímého zranění, což znamená, že zblokované průběžné zranění jako hoření, otrava nebo krvácení už léčivý účinek aktivovat nebude.

Hráči, kteří si zbraň zakoupili před touto změnou, obdrží kompenzaci ve formě 4.500 drakenů.

 

image5.png

PvP: zamezení průběžného léčení
Jakmile se v PvP v režimech 1 vs. 1 a 3 vs. 3 aktivuje funkce vyčerpání, žádné léčivé účinky a lektvary už nebudou k dispozici.

Změny režimu Útok na pevnost

Mapa pro 6 vs. 6 byla upravena tak, aby už hráči nemohli střílet na věže z dosahu útočných aur. Také jsme zvětšili oblast vyhrazenou pro druhou fázi, abychom poskytli jak útočícímu, tak bránícímu týmu více prostoru k manévrování.

Přidán rychlostí limit pro nosiče vlajky

Snížili jsme rychlost základní rychlosti pohybu z 5 metrů za sekundu na 3,5 metru za sekundu (penalizace 30% způsobena nesením vlajky je zde také započítána) a aplikovali tuto změnu pro všechny třídy na základě tohoto vzorce: 3,5 m / s + vaše postava bonus (X%).

Změny hodnot Arachnina pavoučího meteoru
Arachnin pavoučí meteor bude nyní způsobovat větší zranění a bude mít kratší cooldown.

Rozšíření Hrdinské aury!
Hrdinská aury byla přidána do regionů Atlantis a Myrdosch!

Úpravy aranžmá monster ve Slifmooru a Věži Kultu
Hrdinové procházející tyto oblasti si povšimnou nových materializačních animací a efektů u monster, která je obývají. Nadcházející aktualizace přinesou rozšíření těchto animací a efektů i do dalších oblastí, dokud nebude přepracován celý herní svět.

Změna posloupnosti úkolů ve Slifmooru
Aby byl herní zážitek v této oblasti více uspokojující a méně matoucí, pozměnili jsme mírně posloupnost úkolů. Díky těmto změnám budete moci absolvovat delší úkolové série, nasbírat více bodů zkušenosti a přitom se více ponořit do poutavých příběhů!

Opravy

Konec farmaření bossů díky exploitu v systému skupin
Odstranili jsme exploit, který umožňoval hráčům ve skupině prakticky neomezené farmaření bossů v mezisvětech. Pokud opustíte skupinu, zatímco jste na mapě, vaše postava bude automaticky poslána do naposledy navštíveného shromaždiště. Navíc na mapě bosse nebude možné vyloučit hráče ze skupiny nebo rozpustit skupinu.

Snížení minimálního levelu potřebného pro nalezení mincí převozníka v kořisti
Z rytířů smrti v Paláci mrtvých (těžká obtížnost) nyní vypadnou mince pro převozníka, pokud má vaše postava alespoň level 10 (dříve jste museli být na levelu 30, abyste tyto mince našli v kořisti).

Příliš mnoho šampiónů v mezisvětě Grimmagstonu!

Počet šampiónů v materializujících se ve vlně během rituálu byl snížen na jednoho v konečné fázi rituálu.

Redukce účinku vampirické aury
Od nynějška bude „vampirická aura“ u monster s tímto náhodným očarováním regenerovat méně zdraví.

Upozornění na mezisvěty a cestovní předměty pro všechny!

Pokud jste před vydáním verze 158 nikdy nenavštívili mezisvěty (včetně shromaždiště) a dosáhli jste levelu 50 po vydání verze a implementaci mezisvětů, neobdrželi jste upozornění ani cestovní předmět pro přístup do Cardhunu. Tato chyba byla opravena, takže nyní budete moci navštívit mezisvěty bez problémů!

Okamžitá aktualizace celkového bojového potenciálu po přidání drahokamů nebo upgradování předmětu

Opravili jsme chybu, která bránila aktualizaci hodnoty bojového potenciálu při upgradování předmětu nebo přidání drahokamu (aby se změny projevily, museli jste změnit mapu). Nyní bude hodnota bojového potenciálu přepočítána okamžitě.

Nesprávná hodnota bojového potenciálu se setovými bonusy
Opravili jsme chybu, která bránila aktualizaci hodnoty bojového potenciálu při používání více než dvou částí setu: Lépe řečeno, setové bonusy se neaktualizovaly správně. Tato chyba byla opravena.

Rychlost útoku na předmětech a bojový potenciál
Vliv rychlosti útoku zbraně na hodnotu bojového potenciálu nebyl vinou chyby v kalkulaci přesný. Počínaje verzí 159 budou mít vaše zbraně vyšší hodnotu bojového potenciálu (aniž by se změnily atributy zbraně).

Úprava popisu specializačního talentu „Útok“
Popis byl zavádějící, proto jsme ho upravili. Talent relativně zvyšuje celkovou absolutní hodnotu způsobeného zranění stejným způsobem jako esence bitvy, války a destrukce.

Už žádná upozornění na vybavení na obrazovce výběru postavy!

Opravili jsme chybu, která způsobovala zobrazení pop-up oken s informacemi o předmětech na obrazovce výběru postavy.

Oprava chování schopností paromechanika při výběru cílů

Paromechanikus se nyní přiblíží k cíli vybranému levým tlačítkem na požadovanou vzdálenost, než na něj zaútočí schopnostmi. Vaše postava už nebude útočit, aniž by se přiblížila k cíli na patřičnou vzdálenost.

Oprava minimální relativní hodnoty kritického zásahu na legendárních helmách

Očarování „+ x% k hodnotě kritického zásahu“na legendárních helmách někdy generovalo příliš nízké minimální hodnoty. Tato chyba byla opravena pro všechny existující předměty i ty, které najdete v budoucnu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web Analytics