Patch 158

release_158_facebook_

 

Patch 158 proběhne  16.11.2015

Začátek odečtu: 9:00 (30 minut)

Vypnutí serverů: 9:30

Zapnutí serverů: 13:00

 

Nové funkce
Mezisvěty – část 1 (přepracovaná verze)

Nové město: Roztříštěné město Cardhun

Jakmile se svou postavou dosáhnete levelu 50, NPC Ammon vás povolá do Roztříštěného Cardhunu, nové lokace, kde na váš čekají nové úkoly a dobrodružství, které vás provedou dungeony mezisvětů.

 

[​IMG]


Po verzi 158:
Pokud se svou postavou odemknete mezisvěty před verzí 158, budete moci vstoupit do Roztříštěného Cardhunu, aniž byste potřebovali postavu na 50. levelu

Každý účet založený po vydání verze 158 bude muset odemknout mezisvěty a Roztříštěný Cardhun dosažením levelu 50 s alespoň jednou postavou. Po odemknutí mezisvětů s jednou postavou bude mít každá nově vytvořená postava na témže účtu přístup do Cardhunu po dosažení levelu 10.

Poznámka: Verze 159 přinese systém obtížnosti, který umožní hráčům výběr různých stupňů obtížnost pro dungeony mezisvěta. Tato volba ovlivní sílu monster a hodnotu kořisti. Kromě toho se představí nový řemeslný systém, který vám umožní upgradovat jedinečné předměty na vyšší levely. Bližší informace budou odhaleny později.

Monstra
Síla běžných monster v mezisvětech se bude přizpůsobovat levelu vaší postavy.
Monstra kategorie šampión budou mít několik náhodných očarování.

Odemknutí dungeonů

Jakmile se octnete v Roztříštěném Cardhunu, NPC Ammon vám nabídne sérii úkolů, jejichž splněním odemknete dungeony. Dungeony budou odemknuty v pořadí odshora dolů. Nejprve budete muset vyčistit dvě mapy a na třetí se utkáte s bossem. Tak například po vyčištění Grimmagstonu v mezisvětě vás úkol zavede do Pevnosti Spojenectví v mezisvětě a poté do Vestibulu Pevnosti, kde na vás čeká boss Grimmag.

BOSS NÁZEV MAPY
Grimmag
Grimmagstone v mezisvětě
[​IMG]
Pevnost spojenectví v mezisvětě
[​IMG]
Vestibul pevnosti v mezisvětě​
Arachna
Hagastova kaverna v mezisvětě
[​IMG]
Jeskyně Loxley v mezisvětě
[​IMG]
Arachnino útočiště v mezisvětě
Heredur
Ostrov Stonekeep v mezisvětě
[​IMG]
Královská krypta v mezisvětě
[​IMG]
Heredurovo mausoleum v mezisvětě
Bearach
Jeskyně Divokých srdcí v mezisvětě
[​IMG]
Věčný háj v mezisvětě
[​IMG]
Lovecká mýtina v mezisvětě
Khalys
Ruiny pevnosti Kruhu v mezisvětě
[​IMG]
Laboratoř lží v mezisvětě
[​IMG]
Khalysino elysium v mezisvětě
Mortis
Moře kostí v mezisvětě
[​IMG]
Palác mrtvých v mezisvětě
[​IMG]
Mortisova soudní síň v mezisvětě

Poznámka: Mezisvěty prošly rozsáhlou revizí, takže kořist a atmosféra při hraní jsou mnohem pestřejší, než tomu bylo před vydáním verze 158. Jsme si vědomi toho, že mnozí z vás pracovali tvrdě, aby se v mezisvětě dostali tam, kde jsou, ale určitě se vám vyplatí, abyste si je prošli znovu. Všechny existující postavy budou muset absolvovat dungeony a úkoly přepracovaného mezisvěta znovu, i když jste už měli mapy, jako například oblíbenou Mortisovu soudní síň, odemknuté. Ale znovuobjevování map bude stát za to!

Nový Ammonův set

Ammonův set (před verzí 158) je stále dostupný prostřednictvím obchodníka v Roztříštěném Cardhunu, ale pokud splníte sérii úkolů od NPC Ammona po vydání verze 158, budete moci získat zbrusu nový set u NPC Salvendara.

 

Paromechanikus Čaroděj Kruhu Ranger Rytíř řádu Draka
[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Fragmenty materi
Fragmenty materi mají nové ikony a styl coby objekty vypadávající z nepřátel. Už nejsou úkolovými předměty, nýbrž měnou, a budou vypadávat z monster a bossů v oblastech mezisvěta. Můžete si za ně koupit starý a nový Ammonův set u NPC jménem Salvendar v Roztříštěném Cardhunu. Existující fragmenty materi budou vymazány.

[​IMG]

Změny kořisti
Šance na vypadnutí legendárních předmětů z běžných monster v mezisvětě byla zvýšena o 50%. Současně jsme zachovali šance vypadnutí neobyčejných předmětů z šampiónů a bossů.
Všechna očarování na předmětech vypadnutých z monster mezisvěta budou mít o cca 13% vyšší minimální hodnoty a vyšší šanci na maximální hodnoty.

Vypadnutý předmět bude mít navíc stejný level jako vaše postava. To znamená, že hráč s postavou na 50. levelu nebude nacházet předměty s levelem 48 nebo 49. Pokud například hrajete s postavou na 30. levelu společně s postavami na 50. levelu proti monstrům na 50. levelu, budete nacházet předměty s levelem 30.

Úkol: Plášť moci
K dokončení úkolu Plášť moci (5/5) potřebujete nyní sbírat předměty z následujících monster:
● Vetřelci gorgon
● Časem cestující šamani žabaxů
● Kamenní golemové – drtiči skal

Pozměněné vybavení
Roshan/Matilda/Yachak/Sparks set

  • Vybavení škáluje s levelem a má náhodné staty.
  • Setové bonusy nyní také škálují s levelem hráče.
  • Hráč je může získat s postavou od levelu 40.
  • Starší vybavení dropnuté před patchem 158 přidává zlepšené setové bonusy a může být kombinováno s novým vybavením, ale jinak je nezměněno.

Skrytý hněv / Predátor / Hvězdné světlo / Avenger and Spravedlnost/ Beast / Hádanka / Mechanicum

  • Vybavení nyní škáluje s levelem a má náhodné staty.
  • Hodnoty okouzlení jsou zlepšeny.
  • Mohou být získány od bossů z mezisvěta.
  • Starší vybavení získané před patchem 158 zůstává nezměněno.
BOSS Ikona Hodnoty okouzlení (náhodné)
Grimmag [​IMG] [​IMG]
Arachna [​IMG] [​IMG]
Heredur [​IMG] [​IMG]
Bearach [​IMG] [​IMG]
Khalys [​IMG] [​IMG]
Mortis [​IMG] [​IMG]

Bojový potenciál
Mezi ukazatelem zdraví a zkušenosti postavy nyní najdete ukazatel celkového bojového potenciálu své postavy. Bojový potenciál je pokročilou verzí toho, čemu komunita říká „index způsobovaného zranění“. Bojový potenciál postavy je založen a vypočítáván na základě statistik uvedených níže. Podle hodnoty bojového potenciálu poznáte, jestli se vaše postava stane silnější, nebo naopak slabší, pokud některou z uvedených statistik změníte.

Každý předmět bude mít své vlastní skóre a prostřednictvím porovnání předmětů budete moci vidět, který z předmětů je přínosnější pro vaši celkovou hodnotu bojového potenciálu.

[​IMG] [​IMG]

Příklad: Vaše postava najde novou zbraň s lepšími hodnotami, než má vaše aktuální zbraň. Když jí však vybavíte svou postavu, zjistíte, že celková hodnota vašeho bojového potenciálu poklesla, což naznačuje, že se vaše postava stala slabší. Je možné, že nová zbraň nespolupůsobí ideálně s ostatními kusy vašeho vybavení, takže bude možná lepší ponechat si stávající zbraň.

 

Maximální body zdraví
Hodnota zbroje
Všechny odolnosti
Účinnost blokování
Hodnota blokování
Minimální zranění
Maximální zranění
*(včetně esencí)
Rychlost útoku
Hodnota kritických zásahů
Kritické zranění
Schopnosti
Talenty zkušenosti
Talenty znalostí
Talenty slávy

Poznámka: Celková hodnota bojového potenciálu dvou různých postav se může lišit, protože postavy mají různé statistiky, například maximální body zdraví. Proto mají rytíři řádu Draka prozatím nejvyšší hodnoty. To se může v budoucnu změnit (např. modifikátorem založeném na třídě, který snižuje hodnotu určitých očarování), aby bylo srovnání mezi třídami přesnější.

Bojový potenciál: Lepší upozornění na nové vybavení
Spolu se systémem bojového potenciálu jsme implementovali také upozornění na potenciálně lepší předměty (podle vzácnosti a levelu). Okno upozornění bude zahrnovat tlačítko pro rychlé vybavení postavy daným předmětem. V herních nastaveních budete moci tuto funkci povolit nebo zakázat.

Nové drahokamy

Malý klenot síly vůle může být vyhrán u kejklířů nebo zakoupen u NPC Zumpeho.
Vyšší stupně tohoto drahokamu lze získat pouze vyrobením na ponku. Tento drahokam může být vsazen pouze do amuletů. Maximální dosažitelná redukce cooldownu schopností při vsazení pěti obrovských klenotů síly vůle do amuletu činí 30%.

Ikona Název Bonus Dostupnost
[​IMG] Malý klenot síly vůle Zkracuje cooldowny všech schopností hráče o 3,0%. Kejklíři
NPC Zumpe
[​IMG] Velký klenot síly vůle Zkracuje cooldowny všech schopností hráče o 4,5%. Lze pouze vyrobit zkombinováním 3 malých klenotů síly vůle.
[​IMG] Obrovský klenot síly vůle Zkracuje cooldowny všech schopností hráče o 6,0%. Lze pouze vyrobit zkombinováním 3 velkých klenotů síly vůle.

Noví společníci, kostýmy a jízdní zvířata
U obchodníků můžete zakoupit následující předměty:

Icon Name Bonus Availability
p17.png Gobliní nosiči Bonus k rychlosti pohybu
(rychlé jízdní zvíře)
NPC Zumpe
p18.png Prof. RNDr. Jullov CSc. +5% ke všem odolnostem a +5% k hodnotě zbroje Prof. RNDr. Jullov CSc. může být získán pouze prostřednictvím balíčku „Náhodný společník“.
p19.png Balíček „Náhodný společník“ NPC Grizmek
p20.png Zářící kostlivec NPC Emilia

UPDATES balíčkem „Náhodný společník“ můžete zkusit štěstí a získat jednoho z následujících petů:

Drzá opička unnamed.jpg bez efektu
Hůlka vyvolávání víl unnamed (1).jpg +25% rychlost pohybu(pouze v městské oblasti
Modrý dráček unnamed (2).jpg +5% BZ za poražení monstra
Tlustý dráček unnamed (3).jpg +5% bodů života
Bílé kuře unnamed.png +10% kritické zranění
Černé kuře unnamed (1).png +10% kritické zranění
Hnědé kůře unnamed (2).png +10% kritické zranění
Horlivé páže unnamed (4).jpg +5% rychlost pohybu
Bombastický kumpán unnamed (5).jpg +5% hodnota kritických zásahů
Vytrvalá dračí želva unnamed (3).png +10% hodnota zbroje
Žabax – broukožrout unnamed (4).png +6% hodnota kritických zásahů
Dráček unnamed (6).jpg +20% BZ za poražení monstra
Zlatý dráček unnamed (7).jpg +25% BZ za poražení monstra
Dr. Jullov unnamed (8).jpg +5% hodnota zbroje
+5% hodnota odolností

Změny

Další revize vyváženosti očarování na předmětech.
Po aktualizaci 155 začaly postavy, které spoléhaly zejména na útočné bonusy, dominovat hru.
Následující změny by měly zlepšit rovnováhu mezi útočnými a obrannými buildy a umožnit plynulejší progresi v oblasti síly postavy.

● Účinnost očarování modifikujících Hodnotu kritických zásahů na jednoručních zbraních byla zvýšena o 30%.
● Účinnost očarování modifikujících Hodnotu kritických zásahů na obouručních zbraních byla zvýšena o 75%
● Průměrná hodnota očarování modifikujících Kritické zranění na jednoručních zbraních byla zvýšena o 27,26% – (Vysvětlení: Při dostatečném vzorku očarování, která modifikují kritické zraněním, budou vygenerované hodnoty v průměru o 27,26% vyšší než dříve)
● Průměrná hodnota očarování modifikujících Kritické zranění na obouručních zbraních byla zvýšena o 11,1%.
● Průměrná hodnota očarování modifikujících Kritické zranění na amuletech, prstenech, opascích, zbraňových ozdobách a předmětech pro vedlejší ruku byla zvýšena o 36,47%.
● Minimální hodnota očarování modifikujících Kritické zranění na amuletech, prstenech, opascích a zbraňových ozdobách byla zvýšena z 5% na 8%.
● Minimální hodnota očarování modifikujících Kritické zranění na předmětech pro vedlejší ruku byla zvýšena z 8% to 12%.
● Účinnost očarování modifikujících Body života a hodnotu zbroje byla zvýšena o 20%.
● Účinnost očarování modifikujících Odolnosti byla zvýšena 53%.
● Pravděpodobnost výskytu očarování modifikujících Odolnosti byla snížena o 33%.
● Pravděpodobnost výskytu očarování modifikujících Kritické zranění byla snížena o 33%.

Změny bonusů (drahokamy)
Aktualizace 155 přinesla posunutí hranice maximálního levelu ze 45 na 50, což odpovídalo 23,5% navýšení celkové účinnosti u absolutníchočarování předmětů a atributů monster (způsobované zranění, zdraví, zbroj, odolnosti apod.). Abychom obnovili původní efektivitu drahokamů a položili základ pro vyváženější progresi postav, zvýšili jsme odpovídajícím způsobem bonusy poskytované drahokamy všech stupňů.

Změny drahokamů poskytujících obranné bonusy
Ametyst: + Body života
Kyanit: + Hodnota zbroje
Diamant: + Odolnost vůči ohni, ledu, jedu, blesku temné magii

 

Stupeň drahokamu Ametyst
(starý bonus)
Ametyst
(nový bonus)
Kyanit
(starý bonus)
Kyanit
(nový bonus)
Diamant
(starý bonus)
Diamant
(nový bonus)
Surový 3 3 3 3 3 3
Odštípnutý 4 7 5 7 6 7
Obyčejný 7 14 8 14 9 14
–– 16 26 15 26 19 26
Broušený 33 45 33 45 40 45
Zářivý 50 70 50 70 60 70
Dokonalý 75 100 70 100 80 100
Posvátný 100 135 90 135 100 135
Královský 133 180 125 180 133 180

Změny drahokamů poskytujících útočné bonusy
Rubín: + Zranění
Safír: + Rychlost útoku
Onyx: + Hodnota kritických zásahů

 

Stupeň drahokamu Rubín
(starý bonus)
Rubín
(nový bonus)
Safír
(starý bonus)
Safír
(nový bonus)
Onyx
(starý bonus)
Onyx
(nový bonus)
Surový 1 1 0,5 0,5 12 12
Odštípnutý 2 2 1 1 23 25
Obyčejný 3 4 1,5 1,8 35 45
–– 5 7 2,5 3,1 60 75
Broušený 10 11 5 5 120 120
Zářivý 15 16 6,5 6,6 170 185
Dokonalý 20 22 8 8,6 230 250
Posvátný 25 29 10 11 290 335
Královský 31 38 12,5 14 360 440

Zde je přehled všech maximálních hodnot pro všechny třídy postav na levelu 50:

Typ očarování Maximální hodnota na levelu 50
Rytíř řádu Draka – Body života
[B][I][I][B][I](prsteny, amulety, opasky, helmy, nárameníky, torzo, rukavice, boty)[/I][/B][/I][/I][/B]
478
Rytíř řádu Draka – Body života (štíty) 717
Rytíř řádu Draka – Hodnota zbroje (helmy, nárameníky, torzo, rukavice, boty) 440
Rytíř řádu Draka – Hodnota zbroje (štíty) 660
Čaroděj Kruhu – Body života
[B][I][I][B][I](prsteny, amulety, opasky, helmy, nárameníky, torzo, rukavice, boty)[/I][/B][/I][/I][/B]
299
Čaroděj Kruhu – Body života (předměty pro vedlejší ruku) 448
Ranger/Paromechanikus – Body života
[B][I][I][B][I](prsteny, amulety, opasky, helmy, nárameníky, torzo, rukavice, boty)[/I][/B][/I][/I][/B]
378
Ranger/Paromechanikus – Body života (předměty pro vedlejší ruku) 567
Čaroděj Kruhu/Ranger/Paromechanikus – Hodnota zbroje
[B][I][I][B][I](helmy, nárameníky, torzo, rukavice, boty)[/I][/B][/I][/I][/B]
359
Čaroděj Kruhu/Ranger/Paromechanikus – Hodnota zbroje(defenzivní předměty pro vedlejší ruku) 556
Všechny třídy – Všechny odolnosti 359
Všechny třídy – Kritické zranění(prsteny, amulety, opasky, modifikátory zbraní) 17%
[B][I][I][B][I](nezměněno, ale nová minimální hodnota = 8%)[/I][/B][/I][/I][/B]
Čaroděj Kruhu/Ranger/Paromechanikus – Kritické zranění
[B][I][I][B][I](ofenzivní předměty pro vedlejší ruku)[/I][/B][/I][/I][/B]
26%
[B][I][I][B][I](nezměněno, ale nová minimální hodnota = 12%)[/I][/B][/I][/I][/B]
Všechny třídy – Hodnota kritických zásahů (jednoruční zbraně) 811
Všechny třídy – Hodnota kritických zásahů (obouruční zbraně) 1747
Všechny třídy – Hodnota kritických zásahů
[B][I][I][B][I](prsteny, amulety, opasky, modifikátory zbraní)[/I][/B][/I][/I][/B]
249 (nezměněno)
Čaroděj Kruhu/Ranger/Paromechanikus – Hodnota kritických zásahů
[B][I][I][B][I](ofenzivní předměty pro vedlejší ruku)[/I][/B][/I][/I][/B]
374 (nezměněno)
Všechny třídy – Zranění (jednoruční zbraně) 70 (nezměněno)
Všechny třídy – Zranění (obouruční zbraně) 113 (nezměněno)
Všechny třídy – Zranění (předměty pro vedlejší ruku) 52 (nezměněno)
Všechny třídy – Zranění
[B][I][I][B][I](prsteny, amulety, opasky, helmy, nárameníky, torzo, rukavice, boty)[/I][/B][/I][/I][/B]
35 (nezměněno)
Všechny třídy – Relativní zranění od zbraně (jednoruční zbraně) 50% (nezměněno)
Všechny třídy – Relativní zranění od zbraně (obouruční zbraně) 80% (nezměněno)
Všechny třídy – Kritické zranění (jednoruční zbraně) 50% (nezměněno)
Všechny třídy – Kritické zranění (obouruční zbraně) 80% (nezměněno)
Všechny třídy – Hodnota blokování (defenzivní předměty pro vedlejší ruku) 65% (nezměněno)
Všechny třídy – Účinnost blokování (defenzivní předměty pro vedlejší ruku) 65% (nezměněno)
Všechny třídy – Rychlost útoku (jednoruční zbraně) 18,75% (nezměněno)
Všechny třídy – Rychlost útoku (rukavice) 10% (nezměněno)
Všechny třídy – Rychlost pohybu (boty) 10% (nezměněno)
Všechny třídy – Relativní zranění (torzo) 10% (nezměněno)
Všechny třídy – Relativní hodnota kritických zásahů (helmy) 15% (nezměněno)
Všechny třídy – Relativní hodnota zbroje/Odolnosti (nárameníky) 15% (nezměněno)

Vyčištění mapy Slifmoor 

Vyčistili jsme mapu Slifmoor. Některé ploty a jiné objekty v bojových zónách byly odstraněny. Stará těžební oblast byla obnovena a zaplněna stejnými monstry, jaká potkáte ve vesnici Grovery, aby měli hráči lovící zvěstovatele Nefertari k dispozici alternativu.

Přechod na mapu Věčný háj byl přesunut do tábora černosrstých jelenů a kanců, protože dává větší smysl, aby tato monstra bránila vstup do Věčného háje zasvěceného jejich bohyni Artaye.

Přepracování úkolů na Ellonidosu a v Atlantidě

Spousta úkolů má nyní nižší požadavek na minimální level a také nové předpoklady. Tyto změny by měly zaplnit prázdná místa na úvodních mapách (Mystras a Vulkán Suvius) a omezit zahlcení hráčů úkoly v pozdějších fázích ve městě Ashraya.

Důležitá poznámka: Může se vám zdát, že některé úkoly „zmizely“. Tyto úkoly nebyly odstraněny a znovu se objeví, jakmile splníte jejich „předpokladové“ úkoly.

Přepracování úkolů v oblasti Teganswall
Úkoly v oblasti Teganswall (od Tábora Odporu) byly přeuspořádány podle levelu. Všechny úkoly, které vedou na jednu mapu, mají nyní stejný level. Některé úkoly mají nyní jiné předpokladové úkoly. Účelem těchto změn není zahltit vás přílišným množstvím úkolů na různých mapách, ale umožnit vám postup přes jednu nebo dvě mapy současně.

Bohatší kořist
Od Grimfordu až po Atlantidu vám nyní plnění úkolů vynese více vybavení, lektvarů apod. (úkoly v oblastech Myrdosch a Lor’Tac už speciální odměny měly)

Vizuální vylepšení soubojů s bossy Grimmagem a Heredurem
Bossové Grimmag a Heredur se před zahájením souboje představí novými animacemi. Navíc Grimmag je nyní vyšší.

Náhodná očarování monster: Vampyrické
Monstra s tímto očarováním budou nyní regenerovat 3% svých bodů života za každý zásah namísto původních 5%.

Vylepšený vzhled předmětů:
Následující předměty byly na základě zpětné vazby hráčů mírně vylepšeny po vizuální stránce:

Obchodník akce: Změna nabídek
Pokud nyní navštívíte Gnoba v jeho jeskyni, povšimnete si, že z jeho nabídky zmizely některé předměty.

Porovnávání předmětů
Předměty, které jsou aktuálně používány (např. na ponku), lze nyní porovnávat běžným způsobem. Jsou označeny červeným textem.

[​IMG]

Opravy

Předmět: Nárameníky černého panoše
Popis předmětu Nárameníky černého panoše nyní udává správnou hodnotu účinnosti blokování.

Talent: Paralyzující střepiny
Paromechanikova schopnost „Výbušná koule“ má talent s názvem „Paralyzující střepiny“, který stojí 5 talentových bodů. Po stránce hratelnosti vše funguje, jak má – cíl má zpomalenu rychlost útoku o 25% a rychlost pohybu o 50%, nicméně debuff nebyl na ostatních hráčích viditelný. Tento nedostatek byl opraven.

Úkol: Sigrismarrovo pouto (5/5)

Klikání na ruce „Věčných strážců“ bylo příliš obtížné. „Klikací dosah“ u soch byl upraven, takže nyní je klikání na ně snadné.

Chyba: Esence posilovaly vyvolané spojence
Pokud byla hráčova postava vybavena esencemi a použila schopnost vyvolávající spojence, vyvolaný spojenec těžil z esencí, a to i v PvP. Tato chyba byla opravena.

Porovnávání předmětů: nesprávné zobrazení kritického zranění
Při porovnávání předmětů nebyla zahrnuta hodnota kritického zranění. Tato chyba byla opravena.

Neodemykající se úspěchy
Pokud hráč vstoupil do dosud nenavštíveného města, úspěchy pro toto město se neodemknuly. Tato chyba byla opravena.

Úspěch: Temnější než temnota
Tento úspěch nefungoval správně pro rytíře řádu Draka, což jsme opravili.

Schopnost: Mocný strážce
Při vyvolávání strážce s talentem Mocný strážce nevěnovali okolní monstra svou pozornost strážci okamžitě, nýbrž až poté, co způsobil nebo utržil zranění. Tato chyba byla opravena.

Oprava chování kombinace CTRL + levé tlačítko myši
Při pokusu o interakci s postavou v chatu kliknutím na jméno postavy pomocí kombinace CTRL + levé tlačítko se stávalo, že jste omylem klikli na postavy za chatovým oknem. Tento problém byl opraven.

Schopnost: Výbušný šíp
Zvláštní účinky této schopnosti nebyly konzistentní. K explozi Výbušného šípu nyní dojde vždy, když šíp zasáhne objekt.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web Analytics